Umut_aras boşver kuzum ben de gecen gun antep fistiginin fazlasi zararli midir diye baktim bu bilmemek ile alaksi yok bu endisedir ne bilim tedirginlikdir. Diyorum ya gecen gun antep fistigi yiyidum fazlasi zararli mi degil mi diye baktim sen dusun yani antep fistiginin aslinda ne gibi zarari olabilir bakildigin da ama insan yine de merak edip ankiyo emin olmak icin bundan kotu bisey yok onlar kendilerini cok bilmis saniyo sadece bosver.