Liv3652 YigitPoyrazMomm sancınız çıkmamış 50 üzeri olması lazım hemen hemen bebeğin kalp atışları da normal görünüyor
ebrucevik18 YigitPoyrazMomm bebeğin kalp atışları gayet düzenli sizinde ilk başta sancınız minicik varmış ama sonra kaybolmuş sorun gözükmüyor
YigitPoyrazMomm Bugun çekildi az önce sonra doktorumun yanına gittim her hafta gel dedi bu arada 35+1 hamileyim
Liv3652 YigitPoyrazMomm en üstteki 150 yazan kısımlar bebeğinizin kalp atışları alt taraftaki de sancınızı gösteriyor 🌸