boncuuuu_ Arkadaşlar merhaba henüz 11+2 deyim migrenim var bazen baş ağrısı çekiyorum parol içilebilir deniyor ama henüz ilk aylar gelişimi yeni olduğu için içmeye tereddüt ediyorum çok ağrı kesici tüketimi bebeğe zarar verir mi?
Elifinannesi5454 boncuuuu_ bnmde hem vıgren hem vertıgom var genellkle yatyrm dıddetlndgı zamn ılac ıcın dıolar ama ılk aylardada cok terch etmıolar
Ervaa35 boncuuuu_ benımde migrenim var bazen uyumama dinlenmeme rağmen gecmıyo deli olcagıma içiyorum çünkü sinirlerim bozuluyo başımı duvardan duvara vurasım geliyo ozaman içiyorum😂😂
Vandb boncuuuu_ bana bikere serumunu bağladılar 7 haftalık falandım onun psikolojisi bebeğe daha çok zarar bence uyuyunca geçen migrenin varsa yada öyle dinlenme ortamını yakalayabiliyorsan eğer içmeden dene ama seni kötü etkiliyorsa iç antibiyotik bile veriliyor bazen o dönemde zorda kalınırsa
Gamzecanpolat boncuuuu_ karabiber kolonya bir beze dökün başınıza sarın şakaklara gelecek şekilde sıkıca bağlayın beni o kesiyor ancak
boncuuuu_ Elifinannesi5454 İçmek istemiyorum ama bazen dayamıyor insan son bir haftadır her gün ağrıyor neredeyse
boncuuuu_ İştahım hiç yok sadece yoğurt diyebilirim mide bulantıları çok fazla su bile içsem atıyorum bünyem zayıfladı 4 kilo verdim düzenli beslenemediğim için ağrıyor diye düşünüyorum
Aylin969696 Bende migrenden dolayı parol kullanıyorum sadece ama doktorum çok zorlanmadimca genede kullanma dedi serum olarak alınca daha etkili oluyor ama hap etki etmiyor genelde