Ayda 1 kontrol olmalı bebiş, kilosu boyu yerinde miz, sizde bir açılma kanama var mı vs. Her ay gittiğinizde zaten sizi yönlendiriyorlar. Bşr de gebeliğn en başında sağlık ocağına gidin kapsamlı tüm tahlillerinize bakıyorlar, daha önceden geçirmiş olduğunuz hastalıklarınıza vs.