38+6 hamileyim bugün itibariyle ve yaklaşık 1 haftadır tansiyonum 14-9 seviyelerinde ellerimde ve ayaklarımda ödem var. Protein kaçağından şüphelenildi ama testlerim temiz çıktı. Bugün annem kendi arkadaşlarına bahsetmiş durumumdan onlardan 3 tanesinin kızı ve gelinleri 1 sene içerisinde doğum yaptılar onlarda da son zamanlarda ödem olmuş ve doktorları artık normal doğum olmaz demiş. Böyle bir şey var mı bilen var mı? Ya da başına gelip yaşayan var mı? Eğer normal olamayacaksam daha fazla beklemek istemiyorum lütfen bilginiz veya tecrübeniz varsa benimle paylaşın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻