Derinnmom Kızlar 26+0 sabah uyandığımda atlet ve tişörtüm ıslanıp kurumuş gibiydi, yani elbisedeki kurumuş süt lekesi gibi. Bunu yaşayan var mı? İnternete baktım erken doğum belirtisi diyor azıcık tıstım.