SenemKoca Kizlar son. Ayimdayim. Agda yaptrcam. Doguma hazirlik niyetine sizce agda yapilir mi yapilmaz. Mi. Yani bi tehlikesi. Varmidir
Mucizem00 SenemKoca canım sen bilirsin ama bir tanıdığım son ayında agda yaptırdı eve gidince suyu gelmişti Doğuma vakit olduğu halde biraz tehlikede arz ediyor 🤔
mehtap28 SenemKoca sali günü cati muayenem vardi cumartesi günü agdaya gittim hic bi problem olmadi canim
Haticeozturk SenemKoca ben 38.deyim bugün yaptırdım.39 doktor alcak eğer dikkat eden güvenilir kuaförünüz varsa yaptirin
GldenRzgarAkta Yapılabilir bi sakıncası yok sadece işini bilen ve seni kasmayacak yakmayacak birine yaptır bende yarın gidicem 18 gün kaldı sezeryana
Denisss Mucizem00 bence arkadasinizin dogum vakti gelmis agdayla bi alakasi yok benim arkadasimda yaptirdi hicte su falan gelmedi
Mucizem00 Minikdunyam Ondan zaten 😂 farkındaysanız Hanfendide son ayıma giricem demiş o yüzden bunu yazdım bende 😜😜
mehtap28 Burcu582 ben 36+5 te oldum devlet hastanesi su zaman cati muayenesi yapacagim diyo mu bilmiyorum ama özel hastaneler genel de söylüyo 37.haftadan sonra cogunlukla 38-39 da yapiliyo
Minikdunyam Mucizem00 😂😂 Benimde 38 de çatı muaynen var ona göre gideceğim ağdaya artık su fln gelirse daha iyi bebişte gelmiş olur o vesileyle 😂