Aslında 35+5 teyiz çok heyecanlıyım günler geçmiyor her gün saat 12 de uygulamayi açıp bakiuorum bir gün daha eksildi diye bu aya kadar yoktu heyecan ama bu ay acayip derece de yükseldi rüyalarıma giriyor pazartesi günü doktora gidicem sezeryan tarihi verecek bakalım büyük ihtimalle kasımın son günleri bebişim kollarimda olacak 😁bütün hazirliklarim tamam sizde durum ne