Hilaalc bütün işlerimi kendim yaptım.evimin badanasini,yeni esyalarin dolap içlerini boşaltılıp yerleştirilmesi,cam temizliği mutfak dolabı temizliği,stor perdelerimi kendim çıkartıp temizlemeye verip kendim taktım 🙈.simdi 34.haftaya girdim dinlenme modundayim artık 🥰.riskiniz yoksa eğer günlük işlerinizi elbette yapabilirsiniz.supurge yer silme zaten günlük yapılan isler.bir sakınca olacağını sanmiyorum.yoksa sürekli yat yat zaten olmaz 🙈😅motivasyon da lazım biraz 😍eğer içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza bir riskim var mı günlük temizliklerimi yapabilir miyim diye sorabilirsiniz ❤️🥰