Kızlar 9+3 hamileyim bel ve kasık ağrım oluyor progestan fitil kullanıyorum çokta akıntım oluyor maalesef , normal mi bu 3 durum ? İnternete bakmaya korkuyorum ben artık bebeğin kalbi durmuş olabilir gibi saçmalıklar yazıyor kasık ağrısına. Kontrolüme 10 gün var şuan gitmekte istemiyorum kalp atışı için gidicem çünkü. Moralim bozuldu ama normal diye düşünüyorum rahim büyümesinden dolayı ?? 🤷🏻♀️