Minikmucizemmm26 momofmychildren çok minikti hatta doktorum zor gördü çok şükür kanamam filan da yok ama artış düzenli olmayınca tedirgin oldum
momofmychildren Minikmucizemmm26 eğer kese göründüyse sıkıntı yapmayın bir sonraki kontrole kadar bekleyin 🙏
Momofelisa Minikmucizemmm26 %60 artış yeterli 1486 dan 2300 e çıkmış olması lazım sizin de hemen hemen öyle çıkmış. Bence sağlıklı gebelik Allahın izni ile. Zaten beta 1000 üstü olunca artık baktırmıyor doktorlar. Siz bence bir doktora gidip keseyi görün. Keseyi gördükten sonra beta artışı önemli değil.
Minikmucizemmm26 Momofelisa doktorum yarın için tekrar kan istedi insAllah yarın netleşir insAllah çok teşekkür ederim 🤲🏼
Ilayy-81 Minikmucizemmm26 Canım benim ilk hamileliğimde sağlıksız dı ama 100 le öğrendim 1 hafta sonra 380 falan olmuştu 2 hafta sonra 800 le düşük yaptım senin güzel artmış bence hemen üzme kendini güzel düşün güzel olsun 🥰🌸
fizikcianne Minikmucizemmm26 benim ilk gebeliğimde değerim senden bir tık daha az artıyordu. Doktorum 2 günde bir kan takibi istedi şüphelenmişti. Dış gebelikmiş. Ölümden dönmüştüm. Allahtan erkenden doktora gittiğim için ve 2 günde kan verdiğim için kurtuldum. Tüplerimin patlamasına ramak kalmıştı. Acil kürtaj ve dış gebelik iğnesi yaptılar. 1 haftada değerim sıfırlandı. Ben yine şanslıydım çünkü dış gebelikte değerin sıfırlanması 1-2 ayları buluyormuş. Baştan takipli olduğum için değer çok artmadan alındığı için kurtuldum. Burada sürekli kan verme stres yapma diyen arkadaşlar olmuş ama kesinlikle onlara katılmıyorum. Amacım asla seni korkutmak değil basımdan geçtiği için seni uyarmak istedim
Minikmucizemmm26 fizikcianne yorumunuz için teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun kese olması gerekenden çok küçüktü bizi yanıltıp kaygılandıran da bu oldu dış gebelik olsa sanırım kese hiç bı şekilde görünmezdi değil mi ben mi yanlış biliyorum ya da
Nurr29 Minikmucizemmm26 dediğim gibi canım geç döllenmeden dolayı öyledir ama artış var gayet güzel korkma içini ferah tut inşallah sağlıklı gebeliktir rabbim gönlüne göre versin 🤲🌸
Esrass21 Acikcasi ben kana baktirmadim 5+3 de girtig8mde dr 6mm kesem oldunu ve asiri kucuk oldunu soyledi 1 hafta sonra gittigim de dr.um sasirdi ve 6+1le uyumlu hale gelmis dedi yani takilma hic nasibinde varsa inanki hersey duzeliyor