Merhaba kızlar bızde 20+4 😇 🐣🐣 bir kız bır erkek ikiz beklıyoruz detaylı ultrasona 22+5 te gireceğiz biz mart 10 -15 gibi doğm dedı doktor. Harekerleri 20. Haftadan itibaren bellı bır sekılde hıssedıyorum 😍 hemen hemen tüm alısverısı bıtırdık bız (biberon ,emzık harıç ) 😄 Rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsın 🙏🏼 zaman cok hızlı ılerledı gercekten