Mervettas Mukaddes79 benim de 18.haftada 270 gramdı. Mart ayi gerçekten erkek ayi galiba gerçi bizim %70 erkek dediler 18.haftada ama suan 23+2 kasımın 30unda tekrar randevumuz var bakalım netleşecek mi 😄
Nurbusra_ Elo__35 güzel günlerde kullanılsın inşallah bizde başladık ufak tefek şeylerden oda da sipariş verdik bekliyoruz 🥰
Melek__55 22 haftadan selamlar sizde yemekten sonra rahatsız oluyorumusunuz yada benmi çok yiyip rahatsız oluyorum ama napim doymiyorum🥹😂
Elo__35 Melek__55 hahaha 😂😂😂 bazı günler mide yanmalarım oluyor ben akşam olunca gözümün önüne sürekli yemek geliyor kendimi uykuya veriyorum yoksa duba olucam 😂😂😂
Melek__55 Elo__35 off sorma her oturuşta bir ekmek gidyor doymuyorum günde iki öğün yemeye özen gösteriyorum aralarda da meyve tatlı bide yemeklerden sonra tatlı yeme isteğim var sürekli
Faide2147 Elo__35 çok güzel valla zaten 2. Gebeliğim ilkinde hiç görmeden kuveze aldılar 10 gün sonra kavuştum bunda da tedirginim ya direk kucağıma almadan giderse Eve boş dönersem 😕
Elo__35 Melek__55 benim de tatlı krizim geçmiyor sağolsun oğlum hiç yemediğim kadar çikolata yedirdi bana 😂
Sehermahsum7321 Elo__35 bende bugün 21 haftalık oldum çok kötü şekilde mide yanması yaşıyorum dünden beri ne yesem fayda etmiyor cinsiyetini öğrendiniz mi ?