Kızlar ikiz gebeyim. Bi kaç haftadır sağ kaburgamda bebekten dolayı ağrı batma acı oluyor. Ancak bu durum bu kadar olmamıştı. Dün akşamdan beri kaburgamın altına bebek sertleşip yukarı çıkıyor gibi oluyor ve aşırı acıyor. Bütün gecem ordaki sertlikle geçti. Kanama su gelmesi hiç bişey yok. Ve hareketleri az bebeklerin normalde daha hareketlilerdi. O sağ taraftaki zaten yok denecek kadar az, sol taraftaki de arada bir ediyor. Karnım habire yukarı yukarı çıkıp sert duruyor. Dün akşamda mantar yedim ama zehirlenme belirtim de yok. Canım çok sıkılmaya başladı. Sağda özellikle bir sertlik yumrulaşma var ve gözle görülür şekilde bu kasılma olabilir mi ki?