1palyaco Nesfur41 Zümra ya da Defne hoşuma gitti . İlk çocuğunuz ise Belis ismi de anlam olarak çok tatlı “Aşkın ilk meyvesi, - Fevkalade, çok güzel‘’ demek.
Nesfur41 1palyaco İsim gerçekten o kadar güzel ki anlamı da bir o kadar güzel🌸 Fakat ailemde herkesin ismi b harfi ile başlıyor yiğenlerim hep b harfi halamın torunları amcamın torunları artık b harfi olunca psikolojim şey ediyor 😂😂
M198935 1sadeturkahvesii maalesef bizde öyle çok zorlandık Eylül, Almina, Huma, inci Pera da benim düşündüklerim
1sadeturkahvesii Nesfur41 liste yapıp arasından seçelim diyoruz ama o liste her gün değişiyor 😂 Belis veya Elis hoşuma gitti ama Melis ile karıştırılır mı söylemesi zor mu vs diye düşündüm. Lina ve mira var şuanlık bizim listede 🤷🏻♀️
1sadeturkahvesii M198935 benim kızım hayırlısıyla Nisan da doğacak daha erken diyorlar biz bir an önce koymak istiyoruz ama bu gidişle doğuma kadar zor buluruz 😂