Selam kızlar aklımı karıştıran bir soruda bilgilerinizi almak istiyorum. 37. Haftam perşembe doluyor fakat doktora ayın 20si pazartesi gidip rapor alacağım perşembe cuma cmt çalışmamda bir sakınca olur mu? Ve ben yanlışlıkla 33. Haftada çalışabilir raporu aldım ama raporda Haftam vs yazmıyor sizinde öyle miydi