Cvznrrr hayatta hele de gebeyken kaygılanacak onlarca gerçekçi sebep var zaten, yenilerini hele de bu kadar anlamsız olanlari ekleyip çocuğunuza da kendinize de bu kötülüğü yapmayın. Birisi bi tarafından uydurmuş diye düşünün ve geçin. Çocuğunuza yolladığınız her türlü duygu doğduktan sonraki sürecinde etkili ve belirleyici olur. Bilimden uzaklasmamakta fayda var