Bizde 37+5 🧿 Benim de karnımda toplanıyor sertleşiyor ama harekette ediyor. Şimdilik sancı gibi bişey yok kasıklarıma hafif sancı girip çıkıyor. Ama ne olduğunu anlayamıyorum enfeksiyon mu acaba diyorum. Perşembe günü çatı muayenem var dua edelim birbirimize 🤲🏻🥰❤️