Merhabalar herkese 👋🥰 Benim normal doğumum 7 Ocak ama ben planlı sezeryan yapacağım için doktor Aralık sonu yaparız dedi. Şu an 32+1 deyim. Ben 2 Ocak olarak istiyorum, doktor eğer bir sorun çıkmazsa bebekte beklerse olur dedi (bebeğim bir hafta ilerde gidiyormuş). 2 Ocak 39+2 ye denk geliyor. Planlı sezeryanlar bu haftalarda yapılıyor mu, bu tür süreci yaşayan annelerin bilgilerine ihtiyacım var, birkaç gün için bir yılı kaybetmek istemiyorum. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum 🙏☺️🌺