3438FG Kızlar çok özür dileyerek yazıyorum. 24+6 haftalık hamileyim. Hamileliğimden beri geçmeyen bir vajinal enfeksiyonum var. Doktor o kadar fitil yazmasına rağmen hiçbiri fayda etmedi. Çok afedersiniz Yeşilimsi parçalar halinde geliyor ve bu şeyden çok çok sıkıldım. Var mı aynı durumu yaşayıp çözüm bulabilen ? Doktorum hamileliğim boyunca böyle olacağını söyledi. Napacağım ben ? Kendimden tiksindim o derece psikolojik olarak etkileniyorum. Ayrıca temizliğe çok çok dikkat ediyorum ama olmuyor yine aynı.
Ebruli_08 3438FG iç çamaşırını tek at başka kıyafetlerle karıştırma 90 derecede yıka güneşte kurut ütüleyip öyle giy canım günde 3 litreden az su içme her gün yoğurt tüket yiyebiliyorsan günde 2 kase yemeye çalış ben bunlarla geçirdim
serapbttl 3438FG 30+1 den ilk günden beri devam eden mantar ve enfeksiyonla merhabalar 🤦🏼♀️ baş belası resmen 🤦🏼♀️ ama benim şekerim var ve şeker vajina florasını etkilermiş bu durumuda tetiklermiş . Geçen gün kanamam oldu mecbur gittim vajinal muayeneden çok kötü olduğu söylendi bu sebeple kanama olmuş ve baticonla yıkandı iyiydi kaşıntı yoktu en azından bende yıkayamayacağım için baticonla tampon yapıyorum resmen o biraz rahatlatıyor. Ama geçmiyor bitmiyor umarım doğumla biter tabi en önemlisi doğumu etkilemez 😔
3438FG Ebruli_08 Ayrı yıkıyorum ve ütülemeden asla giymiyorum ama dediğiniz gibi suyun etkisi olabilir birde yoğurdu hiç duymamıştım birde öyle yapacağım teşekkür ederim
3438FG Serendipty Ya birde saçma olabilir ama doğum yapacağımız sıra doktorlar çatı muayenesi vs yapıyormuş ya hani. Bu şekilde acaba ayıp olmaz mı diye de düşünüyorum ve utanıyorumda bir tık o durumda doktorlar ne düşünür acaba diye
Alposannesi14_ 3438FG bol bol su için, bende aynılarını yaşadım, çok çok kötüydü. Neler kullandım geçmedi, alttan muayenede çok utanırdım, yeşil yeşil gelirdi ama utanmayın, karşınızda ki doktor ve bu gibi durumlarla çok karşılaşıyor. Hamilelikten sonra geçiyor
Nesfur41 3438FG Kız doktorlar neler görüyor bu senin elinde olan bir şey değil rahat ol normal doğum yaparken afedersin büyük tuvaletini bile yapabiliyorsun yani 😂😂 Niola yağını dene bol bol su tüket
3438FG serapbttl Yaaa ben daha şeker yüklemesi yaptırmadım. 2 hafta sonra doktorum yapacak. Yani şekerim var mı yok mu bilmiyorum. Onun etkisi var mı bilmiyorum. Umarım birde şeker çıkmaz. Sizede çok ama çok geçmiş olsun. Benim doktorum hiç vajinadan kontrol etmedi beni. Her hamilelikte var böyle dedi ve kaç kere farklı fitiller yazdı ama geçmedi maalesef
serapbttl 3438FG ben ilk gebeliğimden tecrübe ile şekerimi biliyorum yükleme yaptırmadım yaşadığım yerdeki takipli doktorum 3 aylık bakıp karar verdi ama 3 aylık şekerim normal ölçümler normal değil bende. Ve aynı şekilde her hamilelikte olur dedi banada fitille devam ettik ama perinatalog ve ailemin yanına doğum için geldim buradaki gittiğim 2 doktorda şekerden olduğunu söyledi. Dikkat edincede şekerim düşükken az yükselen çok olduğunu fark ettim. Umarım şekerden değildir. Ve inşallah vajinal muayene olmazsınız ben sezaryen olmuştum hiç olmamıştım ilk kez olduö ve çok zor geldi 🙈🙈 sakın nioli yağı falan kullanmayın gevşetici etkisi var rahatlatır buda vajina kaşlarını etkiler açılmanız falan olur Allah korusun aklınızda olsun😔 umarım bir an önce kurtuluruz şu dertten 🤗
3438FG serapbttl Yaaaaa tamam bu dediklerinizi dikkate alacağım. Nioli yağını inanın almaya gidecektim. Siz böyle diyince bi duraksadım. Teşekkür ederim. 🌺