Aynı durumu yaşadım canım ama malesef düşükle sonuçlandı.Doktor değiştirip kalp atışı için beklemek istemiştim ama kanamam basladı son adet tarihiime göre 11haftalık olmustum ama sonradan görünen bebek ve kese 7.haftadaydı kalp atışı oluşmadı kürtaj olmak zorunda kaldım.3ay sonra tekrar hamile kaldım suan 26.haftamdayım Allahım herşeyin hayırlısını nasip etsin 🤲🤲