Kızlar gebeliğimin 1.ayında kolumda bir şey çıktı aile hekimi mantar deyip krem verdi sürdüm geçmedi cilt doktoruna gittim gül hastalığı diye bir şeymiş, sürekli olmamak şartıyla kaşınıyor, doktor bol bol nemlendir dedi bir krem vs tavsiye etmedi daha önce yaşayan var mı? Ne kadar sürüyor ve neler kullandınız, tetikleyen bir şey var mı ?