Şuanda 32+1 haftalık gebeyim başka hiç bir problem olmamasına rağmen karın çevrisi ölçümünde maalesef çok zayıf çıkıyor. Şuan da 1.600 kg ve son 1,5aydır bebeğim kilo alsın diye çok uğraştım doktorumun ve çevremde bu tarz şeyler yaşayanların önerileriyle beslenmeme de çok dikkat ettim karnım bile çıkmadı doğru düzgün hala hamile olduğumu anlamayan çok insan var. Doktorum hafta 2 gğn kontrol ve nst takibi yapacağını söyledi. Benim durumumda olan var mı