Nurcann111 6+6 yız, transferden 1-2 gün sobra kasık ağrım sancım oluyorsa tutunuyor diye seviniyorum kasik sancım yoksa bu olmadı diyorum gerçektende negatif çıkıyor.
Transferin 7. Gununden sobra geceleri idrara kalkmaya başladım bu beni umutlandirmisti hergece en az 2_3 sürekli WC ye gidiyordum
Ve akıntı başladı normalde adete yakin benim akıntım olmaz . İnşallah tutmuştur sağlıkla gelir bebeginiz