Melekecre Merhba arkadaşlar ikisi arasında kaldım..ikisi aynı özellikte mi oluyor? İlk hamileliğimde depend kullanımiştim memnun kalmıştım.ancak canped biraz daha uygun..siz hangisini alıp kullandınız..? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🌸🌸
caglads Melekecre bazı hastaneler artık depend kabul etmiyormuş diye duydum ama bende bu konuda ikilemde kaldım 😒
Melekecre caglads hastene ile ne alaka ki onu ayağa feln kalkınca ,giymek yeterli,,hsata yatağına hasta bezi seriliyor zaten
Mothertea caglads öyle bir şey imkansız odaya gelince onlar normal hasta bezi takıyo ayaklanınca biz kendimiz dependi giyiyoruz altımıza giydiğimiz şeye kim karışabilir ki cok saçma bir yalan haber duymuşsunuz bence aslı yoktur imkansız 😅
Melekecre Mothertea aynn arkadaşa söyleyen kişiler hangi kafayla söylemişler acaba, arkdasta alsın ,ister ped, isterse külot şeklinde olani
Melekecre ebrulina şokta var aslında ama ben benden bulamadım,canped acaba sızdırma yaparmi? İnce emici külot diye geçiyor
Melekecre ebrulina zaten ikiside aynı şey ama hani acaba akintk sızdırma olurmu diye merak ettim ,çevrenizde kullanıp memenun kalan yada kalmyan varmi
ebrulina Melekecre canped kullanan yok maalesef bu arada dependde de emici külot yazıyor bende başta takılmıştım ama sıkıntı olmaz diye düşünüyorum öyle olsa ebebekte satılmazdı heralde
Bbkanne Bende canped aldım hakmardan Depend den daha uygundu. İnşallah iyi çıkar ikisinide hiç kullanmadım ilk doğum olacak
Melekecre ebrulina ben ilk kizimda dependi kullandım,ancak canped külotta onun gibi olduğu için sormak istedim,sızdırma yaparmi diye, Kullanan varsa bilgi almak için
EbruBoluKaya Cuma günü sezeryan oldum 4.günüm bugün depend gerçekten kurtarıcı diyebilirim bende ikilemdeydim ama iyiki almışım hala kullanıyorum büyük rahatlık
Melekecre EbruBoluKaya tabi öyle bende kızımda kullandım,canped te depend gibi külot ta fiyatı biraz daha uygun onu alsam sorun yaşar mıyım diye kararsiz kaldım? Kullananlar varsa fikirlerini almak için sormak istedim
Mothertea balkizim_06 evet sizi yatağa alıyorlar güzelce siliyorlar ameliyat sırasında baticon oluyor çünkü heryerimiz sonra da temizleyip bezliyorlar pijama giydirip gidiyorlar