Aslihandd ben doğumevinde detaylı olmuştum perinatolojide takipteyim. pişman oldum diyebilirim gerçekten çok sert davranıyorlar, göbek deliğim 3 gün ağrımıştı yani detaylı için gidip 6 saat bekledim. hatta bebeğin pozisyonundan kaynaklı iki defa yürüyüp gelmem istendi buraya kadar tamam ama bakamadıkça sinirlenip daha sert davrandılar yani en sonunda da ay bunaldık sen yarın bir daha gel diyip baştan savdılar falan yani bence hiç gitme özelde de detaylı olmuş biri olarak aralarında dünya kadar fark var diyebilirim özelde 20-30 dakika en fazla, devlet hastanesinde 6-7 saat. Özel olarak da sedat umur da bakıyor tavsiye edebilirim veya hastanelerde de baktırabilirsin 😊