Kızlar bir şey sorucam çok tedirgin oldum inşallah birileri cevaplar. 16.haftamdayım doktora gittim 3 gün önce hafif kasılman var magnezyum vericem olmazsa progestana başlayabiliriz dedi. 2 gündür karnım sırt üstü yatınca taş gibi sanki içerde top var bebek bi yerde toplanıyo sanki. Kasıklarım ve belimde de dün akşamdan beri ağrı var. Aşırı gazımda vardı. Normal midir bunlar?