ttazeannee ben de hamileyken ıhlamur içtim. Bir bardak, limon sıktım içine.
Benim doktorum bana hiçbir şey yasaklamadi, yeşilçay, adaçayı bile içebilirsin, ama az miktarda dedi ama ben içmedim.
Ihlamur hamileyken güvenli caylardan biri diye okumuştum.
Doktorunuza danışabilirsiniz, daha iyi olacaktır.
Sarımsaklı bal tuketebilirsiniz. Bir tane sarımsak bir çay kaşığı bal. Hamilelikte sarımsak da çok tüketilmez, bir tanenin zararı olmaz, hassasiyetiniz yoksa.
Bol c vitamini, taze biber, mandalina, limon gibi.. Bol su
Şifa olsun 🌸