Mehparesultan333 mldk aynı zamanda doğum yapacağız galiba aralik 20 den sonra alacak doktor sezeryan olacak 😂
aktmr0 mommys1 Aa evet ilk defa bu kadar aynı olan denk geldi. ☺️ Aralık sonu Ocak başı diyorum ben ama bakalım ne zaman gelecekler 🙈
mommys1 aktmr0 cinsiyeti ne bebişinn ben sezeryan istiyorum ocağın 3-4 gibi alırız diyo doktorda aralığın sonu gibi doğar heralde öyle tahmin ediyorum kız bebiş beklemiyo diyolar djdkd
aktmr0 mommys1 Erkek 🐣 ben iki doğum şeklini de bilmediğim için şimdilik normal istiyorum. Ama bi sıkıntı çıkarda sezeryan derse o da kabulüm. Yeter ki kavuşalım sağ salim miniklerimize 🥰
mommys1 aktmr0 ayy sabırsızlanıyorum acaba kime benziyo diye ultrasonda doktor babasına benziyo diyo etrafımdakiler sana benziyo diyo bakalım hayırlısı 😂😂
aktmr0 mommys1 Ne şanslısınız ya. Bizimki arkasını dönüp uyuyor. Hiç göstermedi yüzünü. Aşırı merak ediyorum ☺️ uyumadığı zaman bile arkası dönük. Utanıyor mu ne 🤭
mommys1 aktmr0 aaa gerçekten mi ben her gittiğimde görüyorum yüzünü daha hiç saklamadı gözleride açık maşallah bakıyo 😂
Heidihat mldk benimde 58gozukuyor ama bebeğim haftasını gostermiyormus kilosu 1500kilo bu hafta32olmasi gerekirken 30bucuk gozukuyormus sizin bebislerin kilosu nedir bu normale döner mi kilo alirmiyiz çok moralim bozuk