Merhaba benim egzama atağım normalde bu kadar şiddetli değildi ve yüzümde yoktu hamile kaldığimdan beri ilk kez yüzümde olustu surekli kaşınıyor kepek gibi döküntülü o kadar canım acıyor ki ve kızarık bir görüntü var kasimamak için kendimi zor tutuyorum. Yurt dışında yaşadığım için elimdeki imkanlarla hametan sudocrem kullanıyorum ikisininde hiçbir faydası olmadı bu durumun hamilelikle bir alakası var mi nasıl çare bulunur