Acemiannedenterfi ben kullanıyorum bence gerekli değil. Çünkü havayla pişirdiği için pişirme kağıdı olunca tavukların falan alt kısımları pişmiyor haznesi delikli olduğu için altından hava sirkülasyonu oluyor. O yüzden normal haznesinde pişirip temizliyorum. Normal fırında pişirme kağıdı evet çok kullanışlı ama airfreyerda gerekli değil. Ben aldım 1 tane kullandım kağıt öylece duruyor şimdi tost falan yapatken tost makinesinde sucuk pişirmede kullanıyorum makineyi kirletmiyor kağıdın arasında pişiyor 😂