bdenerigokce Elli98 haha ay çok güldüm kız😂 Allah da seni güldürsün🙈😂😂😂 Doğum tabiki zor 1 saat de sürebilir 10 saat de 30 saat de😂😂😂
Busraakay_26 Elli98 bu çok değişken belki yarım saat içinde kucağına aşacaksın belli de 2 gün sancı çekeceksin 😂 Ama normal in de sezeryanında zorluğu var iki doğum da öyle kolay değil
Bbbsr Elli98 doğum öncesi anamdan emdiğim süt burnumdan gelsin diyosan normal. Doğum sonrası gelsin diyosan sezeryan tercih et 😄
Elli98 Busraakay_26 İkinmak başa ağrı kalbe sıkıntı getiriyo mu? kalbkmjn döyüntüsü hızlı benimde ondan
Bbbsr Elli98 normali bilmiyorum valla ama bazı arkadaslarım normalin sonrasındada cok agrılar yaşadılar. Suan sezeryan olalı 2 gün oldu benim cok agrılarım var ama bir iki güne geçicek diye sabrediyorum
esmanzli Ben normal yaptım kızlar epiduralsiz. Zor oluyor ama imkanınız varken kesinlikle normal yapın.
Yaprakdokumuseverr bdenerigokce boydan boya ne kız yok yarıdan ikiye bölüyolar 🤣 doktorum öyle güzel kesmişki küçücük bide estetik yapıştırma zaten ben çok memnun kaldım. Bence zor da değil sezaryen herkesin acılara verdiği tepki farklı olur. Kimisine normal zor gelir kimisine sezaryen.
bdenerigokce Yaprakdokumuseverr kız gene mi sen😂😂😂😂 bende onu demek istedim aslında ikisinin de farklı zorluğu var 🥰😂 biri birine göre daha az ağrılı değil 😂
3prens1prensesmom Elli98 normal dogumun ne kadar surecegi belirsiz ama sezeryan yarim saat 😂 onceliginiz normal dogum olsun olmuyorsa sezeryan olursunuz . Ben sezeryan dogum yaptim normalle ilgili bir fikrim yok ama iyiki sezeryan olmusum