Boncukk123 Kızlar çatlağı olanlara daha çok bu sorum en çok nereler hangi bölgeler çatlıyor kremi nerelere sürmek gerekiyor 3.ayım doldu hamd olsun başladım artık kullanmaya tecrübesi olan yazabilir mi
sln23 Boncukk123 benim de 3 ay oldu doktorum bana mustela yı önerdi ama ben daha kullanmaya başlamadım
ElayAysen Boncukk123 Karın, bacak ici, bacak dışı, göğüsler, popo. Ben Bio Oil kullaniyorum. Aklima geldiginde sürdüm yine de catlak nerdeyse yok :D normalde kilo almışdım bacak dışım catlamısdı. Hamilelikte cok catlak olur diye dusunmusdum Şükür olmadı 💚🙏🏻
Boncukk123 ElayAysen tesekkur ederim canım o bölgelere surcem bide göğüs ucum cok acıyo benim sızlıyo iç camasırı uzun süre takınca bir de kıyafete degınce falan etrafı da koyulaşmaya başladı iyi gelen bişeyler var mı acaba o bölgeye de kullansak zararlı olur mu yağı
ElayAysen Boncukk123 meme ucunu ellemesek daha iyi. Ama bunun icin post acip da sora bilirsin. Bende de aciyor ama bir sey yapmiyorum. Lansinoh gogus ucu krem var. Ben kullanmadim. Ama cok iyi diyorlar. Baskalarindan ogrenip kullana bilirsin 💚 doguma yakin kullaniliyormus seni bilemem tabii :D daha var. Ama aciyorsa kullanilir her halde :)
ElayAysen maviiiss pembe. 200 ml. Bio oilin kendisinden. Azerbaycandan siparis ettim trendyoldan. Bizde de var cok pahali ve orginal oldugunu bilmem lazim. Bitirdim ama atmiyorum :D
Boncukk123 ElayAysen evet canım 6.ayda başlayın demis kızlar doğumdan sonraya bırakmayın göğüs ucu kremi demişler ama aşırı hassaslaştı şu aralar 🌸
Boncukk123 caglads bende Hindistan cevizi yağı susam yağı ve badem yağını karıştırdım onu kullanıyorum canım cok önerilmişti çatlak olmuyor vs diye ama birazda genetik bu çatlama olayı
ElayAysen Boncukk123 lakin yag bence kullanmalısınız catlaklar icin. Gogus ucu kreminide az az yapin haftada 1.2 kez belki. Ben kullanmadim yalan soylerim :D