minik-02 küpe denen şey eskisi kadar moda değil, benim annem de deldirmedi sonra belli bir yaşta ben heves edip istedim ,annem kiyamadı üstünde durmadı ama çok isteyince en sonunda deldirmeye götürdü. Zaten spreyler ile uyuşturup deliyorlar artık. Kendim istediğim için ağlamamak için gözyaşlarımı tutmuştum. Şimdi delersiniz takmayınca kapanir ileride tekrar delinmek zorunda kalınır vs. Vs. Kişi kendi istemeli bunu o zaman acısina da katlanır , kapanmamasi için yapmasi gerenlere de kendi karar verir onun sorumluluğu olur. Zaten küçücük bebek ne anlar küpeden. Eliyle oynar çıkartır ağzına atar anlamaz ne olduğunu risk yani