Selamlar, kameralı veya kamerasız bebek telsizi almayı düşünüyorum. Aranızda kullanan var mı? Gerekli bir ürün mü? Kameralı kamerasız ne tavsiye edersiniz? Önerdiğiniz veya kullandığınız marka tavsiyeleri nelerdir? Ürğnde olması gerektiğiniz düşündüğünüz özellikler nelerdir? Beni biraz aydınlatırsanız sevinirim ☺️