MorKelebek54 Hbhh bende bu indirimden lieraci aldim bakalim bi denicem onu da ibrshim meltemin yagini kullaniyorum umarim fayda ederler ya cok onemli degil bebek saglikli zamaninda gelsin yeterli de bu kadar cok cok da kirmizi sekilde olunca korktum valla
Hbhh MorKelebek54 benimde kırmızı çşzgi ama az yani çok değil takılmadım hiç herşeyi göze alıyoruz bence dediğin gibi sağlıkla zamanında gelsinler gerisi önemsiz
MorKelebek54 Hbhh oyle tabi ama benim ilk gebeligim o yuzden bi korktum noluyo diye intenetten baktik catlak diyo bide bazi ksikerle varis de oluyomus bilmedigim icin korktum biraz
Alexab Hbhh ben hamile pantolonu almadım yaz mevsiminde geçti gebeliğimin çoğu ama hamile taytı aldım şimdi 9. Aydayım artık hiçbirşeyle rahat edemiyorum göbeğim çok kaşınıyor. LCW nin ürünleri uygun ve güzel oradan tercih edebilirsiniz.
Kizilciksurubu Hbhh ben hamileyken son zamanlarımda halime pantolonunu ve şortu kullandım çokça. Aşırı rahat oluyor. LCW’nin ürünleri bana rahat oluyordu.