Zbsbzc1 ilk seyirmeyi hangı hafta hissettiniz?? 16 oldum hala hissetmedim gerçi ilkinde de 19 da hissetmiştim ama belkı erken hissedilir 2. De 🤷🏼♀️
minik-02 Zbsbzc1 üçüncü hamileligim bunda çok geç hissettim dr sordum olabiliyor dedi sıkıntı yok 20. Hafta da hissettim şimdi de gümbür gümbür maşallah 25 haftalık olduk
annelik_4 Zbsbzc1 nasıl bsy peki benim ilk gebeligimde muhtemelen geç duyarım ama nasıl bı his olduğunu bilmiyorum
crnkrts Zbsbzc1 21. Haftada hissettim geçen hafta yani ilk. Şuan 22+1 deyim. Akşamları uzanınca pıt pıt atıyor. Gün içinde yine hareket yok ama ayakta hiç hissetmiyorum.
S-A Ya benim kızımı ben daha erken hissetmiştim sanki bende 16. Haftadayım bundan tık yok bi hareket etse de içim rahatlasa evhamlıyım biraz
Zbsbzc1 S-A aynı durumdayız . Kontrolum perşembe daha . Böyle bır kımıltı hıssetsek . Aslında arada karıncalanma oluyor ama o da karın genıslemesınden olabılır bılemedim
Zbsbzc1 annelik_4 bir bööyle kelebek kımıltısı gbı olmustu 1. Hamileliğimde bunda daha erken galıba 2 hafta sonra bence hıssederiz insallah
gulsenikramina Haftada babasının eline tepki verdi ⅘ kere attı kalp atar gibi şimdide arada çok minik tekmeler yiyorum hergün değil ama 😊