Bence hiç öyle düşünmeyin süt konusunda herşey psikolojik olarak ilerliyor sonuçta plessnta vücuttan ayrıldığında vücut sut üretmeye başlıyor özellikle muhakkak gelir gönlünüzü ferah tutun ve her doktor sonda istemiyor benim doktorum istemiyor mesela geçen hafta kardeşim sezeryan oldu aynı doktora gidiyoruz sonda takmadı bizde her Dr taktiriyor sanıyorduk çok sevindik takılmadı diye hatta