Umayannesi_ 39+1 kız bebek bekliyorum ama hiç sancım yok suni sancıyla deneyecekler olmadı en son sezeryan artık
Melike_02 Umayannesi_ aslında bebeğiniz ve siz sağlıklıysa biraz daha bekleyebilirsiniz ? Tabi sizin kararınız. Haftanız dolabilir en azından. Bende 40 haftalığım hala bekliyorum ne sancı ne ağrı hiçbişi yok kızım gelmek istemiyor daha 😅
biryildiz42 Umayannesi_ nişanım geldi kanama gibi geliyor 1 cm açıklık var doğum bugün olur mu sizce sancı girip çıkıyor