1_annee Birden üşüyerek uyandım ateşim var soğuk bez uygulaması yapıyorum bebeğe zararı olur mu ateşin
gamzecgr 1_annee evet ateş riskli biraz doktorum 38 i gördüğün an acile git demişti hasta olduğum da.Ilık duş alın sadece ic çamaşırlarıyla örtünmeden uzanın biraz düşürür o ateşi