RabiaRabia Benim cildim çok kuru olduğu için zeytinyağ sürüyordum hemen kaşınmaya başlıyor. Bir arkadaşım vazelin sür demişti. VaZelin kullanıyorum. Nereye kadar çatlaksız gider bilmiyorum 🤷♀️ Şuan 28+1 olduk
Melikeismail Bende 37+2 deyim, son 4 günümüz var doğuma girmeye . Ve hiç çatlak olmadı , mustela çatlak öncesi kremini kullandım hala da kullanıyorum. Onun etkisimidir bilmem ama çatlak olmadı, inşlh bende doğum zamanı çatlamam ☺️
ATC Burcu582 67 yle hamile kaldım 75 kiloyum öyle çok çok 15 kilomfalanda almadım ama çatladım Allah tan çok beyaz tenliyimde çatlaklar beyazlıyınca fark edilmiyo 😂