ruya_gibi kızlar yarım saattir 4 5 dakika arayla 10 15 saniyeliğine bebek kendini sol tarafıma öyle bir dayıyor karnım taş gibi oluyor nefesim kesiliyor o an nefes alamıyorum. bu yalancı sancı mı kasılma mı oluyor ayrıca belime vuran ağrı daha olmadı.
Mervisagac ruya_gibi canım benimde öyle 38+2 haftalık gebeyim benimde vajınada ve kemiklerim ağrıyor ve tam bikini bölgesi ağrıyor sonra geçiyor
Mervisagac Beyzanury1234 gerçekten mi korkmama gerek yok dimi Çarşamba günü muayenem var biraz daha bekleyim dimi. Bugün çok yürüyüş yaptım
ruya_gibi Beyzanury1234 evet yalancı sancıymış daha gece devam etmedi ama 4 5 dk arayla olması beni korkuttu.
Beyzanury1234 Mervisagac inan sancın giderek artardı buraya girip yorum bile yapmazdın canım bende yaşadım aynı şeyleri duşa girdim çıktım rahatladım
Mervisagac Beyzanury1234 ozman bende bir duş alayım şuan sabah oldu bakıyorum hafif pıt pıt pıt yapıyorsa bir önceklerine benzemiyor
mrsyurdanur Bende de suan ince ince sancilar giriyor bi yarim saattir yatiyorum devam ediyor duzenini takip etmedim
Mervisagac Beyzanury1234 canım gittim bygun muayenem oldu çatı muayenesi yapıldı, bebek kanala girmiş 2cm sancım açılmam var nezaman doğum olur bilmiyorum
Mervisagac Beyzanury1234 hiç sorma ya Allah’ın izniyle azkaldı senin kaç olmuş şudn 39+0 oldum halen bir tık yok