İdrarımda az miktarda enfeksiyon çıkmıştı aksef kullanıyorum antibiyotik bir de munorol bir ilaç onu da daha bugün içtim. Sorum şu ki sevgili arkadaşlarım benim bu antibiyotiği kullanmadan önce arada sarımsı beyaz akıntılarım olurdu ama kokusuz falan olurdu. Birkaç gündür aşırı yoğun akıntım oluyor ve yemyeşil yani bir de çok afedersiniz ama kokuyor🥺 acaba diyorum yeni bişeyler mi oldu yoksa kullandığım ilaç mı yapıyor? Ayrıca vajinamın iç kısmında değil de dudak dedikleri yerlerde görünürde bişey yok ama peçeteyle silerken falan aşırı bir yanma var hatta bazen kanıyo yanık gibi olmuş sizce ilaçtan mı çok kokrmaya başladım😭