Ben 2 aylık hamileyim kalp atışı duyulmadığı için alttan ultrasonla baktılar sinir bozucu biraz ama çok ağrı sancı vs yapmıyor canım birde çevremde herkes alttan muayene çok riskli hamilelik başlarında yapılmamalı kesinlikle diyor ben bilmiyordum sen emin ol öyle baktır canım düşük riski çok artıyormuş hamileysen . Şimdiden hayırlısı olsun