Merhaba muayene de kese göründü fakat bebek olmadığını gördü doktor son adet tarihime göre 7 haftalık kalp atışını duyarım diye gitmiştim bu durum ile karşılaştım birde dün kahverengi lekelenmeler başladı haftaya tekrar çağırdı bu durumu yaşayan var mı