Seyma_kocak 18+6 dayim demin bi kaç damla kan gördüm tedirgin oldum, simdi hastaneye gitsem bakarlar mı acaba, bi bilginiz var mı ?
Aysun2834 Seyma_kocak cnm devlette mutlaka vardır kanamaya hemen müdahale ederler ciddi birley yoktur inşallah her ihtimale karşınprogestan iğne yaparlar
Bittersweet Seyma_kocak devlet istiyorsan kadin dogum ve cocuk hastanesine git, ozellerim de bi kisminda oluyor.
semrakarahan Seyma_kocak kadin dogumun acili bakar ozelde bakar ama ben ozelw gttm kanamamda ilgi yoktu pek sonra develete gttm kadin dogumun aciline hemen gozetim altinq aldilar
Seyma_kocak Aysun2834 çok ciddi bi kanama yok ama bi kaç damlası da tedirgin etti , sanırım gitmeden uyuyamiycam çok sagolun
Aysun2834 Seyma_kocak sen en iyisi acile git cnm 18haftalıkken bendede bi kaç damla kan gelmişti doktora gittim herşeyi normal ama ipne yapalım tedbirimizi alalım dedim o gün çok yoruldum iş yerinde bide çok yürüdüm muhtemelen benimki ondan kaynaklı oldu
deletedmom6295 haftanız ileri olduğu için acilde yoksa bile icapçı kadın doğum uzmanını arayıp çağırırlar
Annesininbalbocugu Seyma_kocak Naptiniz merak ettim canım İnşallah bir sorun yoktur canım 🙁 Gittiniz mi acile ?