Yaren0702 tereyağı kızdırıp içine pekmez koyup eritin altını kapatın yiyebileceği sıcaklığa gelince günde 2 kere verin öksürüğe çok iyi geliyor. Bir de karadut özü varsa bir bardak ılık suya 1 kaşık koyup şerbet yapıp içirebilirsiniz, acile görürürseniz hava takarlar rahatlar bu arada