Senaa97 herkesin normal doğumu da, sezaryen doğumu da kendine özgündür. O yüzden fikir veren kimse seni etkilememeli. Normal doğum geçiyor bitiyor unutuyorsun, lakin sezaryen bir ameliyattır rahim de ömür boyu kesik kalacak ikinci gebelikte bile ilki sezaryen ise tetikte olmalısın sezaryen dikisi açısından. 2cocuktan fazla düşünür isen normal doğum yap. Ama herkesin kendine özel sebepleri olabilir, normal sancısı çekmek istememek veya özel sebepler, planlı Bi doğum isteyenler var vs… Sen ne istiyorsun artısı eksisi ile doktorun ile konuş karar ver