Buseksr evet azelderm azaleik asittir. Ben Rozasea hastasıyım 2 yıldır kullanıyorum. Hamilelikte de kullanıyorum. Ama yeni başlayacaksanız haftada 2 günle başlayıp 2 ay sonra her gün sürmenizi tavsiye ederim. İlk başlarda cildiniz kusma yapabilir akne oluşabilir ama cildiniz alıştıktan sonra bebek gibi oluyor. Ben cildimi iyileştirdiğim için 2 günde 1 sürüyorum. Kızarmaya ve lekelere iyi geliyor 🌸