rabiaaksoy0107 Avrupa bölgesinde devlet hastanesi normal ya da sezaryen yapan hastaneler hangisi? Memnun kalan var mı ya da araştıran ona göre özelde doğum yapıcam.
Emine-benek9 Yakınımdaki devlet hastaneleri ilk doğum yapmıyoruz dediler. O yüzden Çam sakuraya gittim. Orada iyi değildi ve uzaktı. Şimdi özele gidiyorum mecbur